Sevgi Nasıl Tanımlanır ?

Sinirli bir yazı olacak. Lütfen emniyet kemerlerini bağlayın ve yazının sonuna kadar ayağa kalkmayın.

Bir ders için 2 kişilik grup oluşturmuştuk ve ödev bitmeden grup arkadaşımla aramız bozulmuştu. İkimizde dersi umursamadan ödevi yaptık ve gönderdik. Daha sonra ödevin olmadığı ve daha detaylı olması gerektiği dönütünü aldık. Grup arkadaşım bana ömürlük düşmanıymışım gibi davranırken bir anda gülen yüzler, sen yaparsın, sana güveniyorum cümleleri. Sonra ne mi oldu ? Ödevi bir şekilde yaptım ve ödevi göndermeden önce haber vermesini istedim. O günden beri geri dönüş bekliyorum. Bunu size neden anlattım biliyor musunuz ? İnsanlar sizin aptal olduğunuzu düşünüyorlar ve kendilerini çok zeki sanıyorlar. Aslında bilinmeyen kısım şöyleydi. Ben o ödevi yapmak için başka bir arkadaşımla ayarlama yapmıştım zaten. Ama grup arkadaşım ödevin yapılmasını bana böyle güzel cümleler söylemesi ile olduğunu düşünüyor. Olsun, düşünsün. Sevgiyi salaklık olarak görenlere bir kişi daha eklenir en fazla.

İnsanlar sevildiğini fark ettikleri anda kurnaz biri haline dönüşüyor hiç fark ettiniz mi ? Belki hepsi için geçerli olmayabilir(emin değilim). Bu aşkta da arkadaşlıkta da böyle. Sen birisinin iyiliğini istediğin için adım atarken, başkası sen o adımları attığın için aptal olduğunu düşünür. Öyle bir Dünya da yaşıyoruz ki birisine yapacağın iyilik için bile çok fazla düşünüyorsun. Eğer o ödevi yapmasaydım o dersi bende geçemezdim ama o bunun farkında değil çünkü Dünya sadece siz zekilerin etrafında dönüyor.

Arkadaşlarımla konuşurken durumumdan bahsetmiştim.(Ödevden,yapmam gerekenlerden,grup arkadaşımdan). Arkadaşım bana dedi ki sırf ödevi yapman için böyle davranıyor. Düşündüm, grup arkadaşım yıllardır birlikte okuyoruz. Yapar mı ? Dedim ki o ödevi o söylemese de yapmak zorundayım, bence bunun için değil. Aramızın bozulması için bir sebep yok, düşman değiliz. Ayrıca bu çok büyük bir şey. Arkadaşlığımıza olan bağımı kullanacak kadar düşmez bence. Dıııııt. Yanlış cevap Meryem Solak. Elendin maalesef. İşte tam da o kadar, arkadaşlığımızı kullanacak kadar düşüyormuş. Demiştim ya ne zaman kendimi iyi hissediyorum desem gökten 3 elma düşüyor ve hepside tam anlamıyla kafama isabet ediyor. Arkadaşımın söylediği şey doğru çıktığı için o elmaların hepsi düştü kafama. Kötü hissediyor muyum ? Hayır, hatta daha iyiyim. Çok büyük bir hayal kırıklığı sadece. İnsanlar işte. Grup arkadaşım sevgiyi salaklık olarak görecek ve kullanılacak bir olaymış gibi davranacak kadar düşmüş. Ne için ? Sadece bir ödev için.

Bugün sinirim bunun içindi. Tek bir kişiye değil tabi ki. Bir çok böyle olaya tanıklık ettiğim için sinirim. Hayatta en masum şeyin sevgi olduğunu, en hassas noktamızın da sevdiklerimiz olduğunu düşünüyorum. Sevgiyi kullanmanın bir düşüklük olduğu kanaatindeyim. Seven, sevdiğine(arkadaşı,ailesi,sevgilisi) her zaman fedakarlık yapar zaten. O fedakarlık sevilen için bir salaklık olarak görülmeye başladıysa problemdir. Bizimki artık problemli.

Burada daha çok başıma gelenleri, hissettiklerimi ve gözlemlerimi yazıyorum. Bazen sinirli, bazen duygusal oluyorum. Her ne olursa olsun sevdiklerim için yaptığım her fedakarlığın arkasındayım. Size yapılan fedakarlıkları lütfen iyi değerlendirin. Sevdikleriniz için adım atmaktan hiç vazgeçmeyin. Sevenin de, sevilenin de, aşık olanın veya vazgeçenin fark etmeden çıkacağı yolda elbet taşlar olacak. O taşları birlikte temizlemek isterseniz problemli davranışlarınızı kenara bırakmalısınız. Sizi sevene(arkadaş,sevgili,aile) ya iyi davranın ya uzak durun. İşinize geldiği gibi davranmak herkesi yorar. Bir sonraki yazımda tekrar buluşalım.

  • Sevgi nasıl tanımlanır bilmiyorum. Ama salaklık olarak tanımlanmaya-cağından eminim.

meryemsolak tarafından yayımlandı

Merhaba ! Ben geldim. Tanışıyor muyuz? Çok sanmıyorum. Bende bu yolda tanışmayı düşünüyorum kendimle. Uzun bir yol olacak benim için, bizim için. Bu yola birlikte çıkmayı çok isterim. Benimle gelmenize, bana eşlik etmenize çok sevinirim. Ben yağmurlu bir yolda yavaş ama emin adımlarla yürüyorum. Sende son kez içinde sıkıntı dolu olduğun nefesini al, gözlerini kapat, yolunu hayal et ve yanıma gel. Yağmuru sevmiyorsan o yolda yürüme. Senin yolunda güneş açsın, çiçekler olsun. Sıkıntı dolu aldığın nefesini bırak. Şimdi güzel günler için birlikteyiz. Unutma. Daima güzeli düşle. 🎈

Yorum bırakın

WordPress.com ile böyle bir site tasarlayın
Başlayın